Chui- vår lilla leopard!

Robert är fast i Doha, Qatar. Therese är fast i Turkiet. Nymans kan inte flyga hem härifrån. Examenskillen som skulle komma hit är fast i London. Pappa ska åka till Kina på torsdag, kommer han dit tro? Tänk att en vulkan på Island kan påverka hela världen bara över en natt! Hoppas inte att vårt plan blir inställt nu om 2 1/2 vecka...

Den här veckan är vi kattungevakt till Chui. Det är den norska granne Eivind (flyger för MUF) som är i Israel och ska gifta sig! Så någon måste ju ta hand om katten, och fisken för den delen. I morse var jag där och lekte med han, mina händer har rivsår överallt! Om katter kunde vara sådär små och gulliga för evigt och om jag inte vore allergisk så skulle jag har minst 7 stycken hemma.

Jag vill skriva nåt intressant och vettigt i denna blogg, men just nu har jag inget att komma med. Inga fina utlägg och seriösa tankar att dela. Fråga mig någon djup fråga i kommentarsfältet så kan jag svara och skriva nåt om det!

Kommentarer
Postat av: Robert

Jag är hemma igen. Både jag och annat pallade med resan. Hela natten gick åt, för på en timmes varsel skulle vi pack och lasta oss i bussen på hotellet när vi var som mättast av middag. Klockan 20.45 drog vi med bussen till flygplatsen och fick platser. Vid halv två på natten kom vi iväg och landade halvåtta i morse. Fick lift till Örebro och tog sedan länsbussarna först till Karlskoga och sedan t Kristinehamn. Var hemma ca halv ett.

2010-04-20 @ 20:36:49
Postat av: thenewshit

min stora fråga är vem som är master na nyumbani 20?

2010-04-21 @ 23:06:37
URL: http://www.thenewshit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0