white shit!

Jag har använt mitt temprament igen. Det är inte ofta jag bli jättearg, men igår, då hävde jag ur mig en hel del!
Jag och Jakob tog med oss Andreas och Joel på stan för att inhandla lite souvernirer. Som vanligt kommer det massa försäljare till en som vill sälja massa skräp. En av dessa försäljare var väldigt ihärdig och följde oss en bra bit. Vi sa hela tiden att vi inte var intresserade, men han trodde väl att han hade nån liten chans ändå. Tillslut blev han riktigt jobbig och anklagade oss för att bara köpa souvernirer hos indier. Där tände jag till! Jag hade nog en väldigt motbjudande ton i mitt skällande för han svarade mig med : You have a bad heart! White shit!
Jaa, jag undrar vem som verkligen har ett dåligt hjärta...

Kommentarer
Postat av: Mor

Det är bra med ditt temperament, man vet när du menar allvar... Men var försiktig. Alla kan inte ta det.

2010-04-12 @ 07:42:12
Postat av: Lena

Elin jag tycker att du har ett hjärta av guld! Kram Lena

2010-04-18 @ 12:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0