Cannabisberoende eller gravid?

Jag börjar bli lite oroligt. Under se senaste veckorna har jag vaknat upp och drömt massa konstiga saker. Som att gå i sömnen fast i vaket tillstånd. Senast i natt vaknade jag, tittade upp mot taket och trodde att det skulle ramla ner (maxi?). Så jag gick ut i vardagsrummet i tro om att det var tryggare där. Sen efter en stund gick jag tillbaka till sängen samtidigt som jag försökte intala mig att det inte skulle ramla ner. Några andra liknande händelser :

*Satte mig rakt upp i sängen mitt i natten och började prata med Sara.
*Började skriva sms när jag sov, men skickade inte iväg nåt för Sara vaknade och sa till mig att sluta.
*3 gånger har jag vaknat av att ha sett stora spindlar i sängen. Det läskiga är att jag verkligen ser dem! Men efter att ha gått upp ur sängen, tänt lampan och skakat täcket så somnar jag om.

Så Thord psykolog, vad tror du? Jag är inte rädd för spindlar. Jag tycker inte jag är stressad. Jag har aldrig haft sömnproblem. Jag slutade med Lariam för mer än 4 månader sedan, och det brukar ju vara en anledning till konstiga drömmar, men varför just nu? I början när vi kom hit drömde jag också konstigt, men sen dess har jag inte haft några problem.  Jag har googlat på det och svaret jag fick var: Cannabisberoende eller gravid. Känns inte troligt direkt...

Kommentarer
Postat av: robert

Bra att du inte tar Lariam, annars hade det bergis varit det. Du ska inte va orolig. Du/ ni är omslutna på alla sidor. Kom ihåg det. Till slut läs mitt Ps 121

2010-03-12 @ 17:59:06
Postat av: Anna Åkerlund

Elin! Jag insåg precis hur mkt jag saknar dig!

2010-03-13 @ 01:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0