Det gäller att hålla hårt i pengarna nu!

Det går verkligen upp och ner. Ena dagen vet jag inte alls vad jag vill, och andra dagen är jag bombsäker på vad jag vill göra. Jag tänker inte säga vad jag nu har kommit på, för det måste landa lite...men det tar inte plats i Sverige, så mycket kan jag avslöja:) Och ni kan gärna be för min ekonomi, annars blir det tufft kan jag lova! Min syster har erbjudit sig att hålla en kurs i att hushålla med pengar och hur man lever snålt, haha, hon vet hur man gör!


Kommentarer
Postat av: Mor

Ja den kursen tycker jag du kan gå, hos Anna Andersson, menar jag. Någon mer väl förankrad utbildning i ekonomi finns nog inte.

2010-03-11 @ 06:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0