Skyldig och oskyldig

Vi har fått en tvättmaskin! Det är helt fantastiskt måste jag säga. Men när vi skulle provköra första tvätten så började den hoppa. Sara tror att det är för att vi har för mycket tvätt i...hum, mitt fel i så fall. Sen skulle jag baka en sockerkaka. Det blev katastrof! Platt och smak av ägg. Idag tar jag nya tag och ser framemot att hänga tvätt och annat som har med huset att göra...


Lena:) Ett svar på en kommentar: Nalle Puh-tidningen vet jag inte hur jag fick tag på...det är konstigt. KAKORNA var det inte jag som åt upp (bara ett par eller 3 st;)) Haha.

Kommentarer
Postat av: Joel

Är det en ny tvättmaskin finns det kanske nån slags isolering runt trumman ni behöver ta bort innan den står still, men ni får prova vidare.

Och förresten, vi lånar gärna den för en tvätt när vi kommer förbi om vi får! ;)

2010-03-31 @ 11:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0