detektivitera

Waa, vilken dag! Jag och Hanna har, trots all förtvivan, haft väldigt kul på jobbet idag. Det vi gör just nu är att gå igenom massa viktiga papper och se hur mycket pengar folk är skyldiga radion. Det är som ett detektivjobb, det mesta är en enda röra och man ska försöka lösa vissa fall. Spännande faktiskt, man vet aldrig vad man stöter på och varje gång man lyckas reda ut något får man ett lyckorus!
Till lunch lagade och jacke bacon och äggröra. Ingen fullträff direkt. Det smakade barnmat och både jag och jacke mådde illa efteråt. Skitkonstigt.


Kommentarer
Postat av: thenewshit

yoo!

härligt att ni håller matlagningen på högnivå!



kolla in min sida, äntligen en uppdatering..

saknar er faktiskt trots allt..

tjipp!

2010-03-17 @ 20:57:44
URL: http://www.thenewshit.se
Postat av: Mor

Om jag vore Elin o Jacke skulle jag köra lite vego ett tag. Det är inte alltid det funkar med animalisk diet...

2010-03-18 @ 10:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0