Vallfärd till pilgrimsort

Imorn åker jag till kusten. Är borta tills på söndag. När jag kommer hem så är Johanna Wirehag och hennes 4 polare här och ska bo hos oss. Sen är Saras päron här med Annette och Robert, Kin och Annette nr 2. Den 8e april kommer Andreas Mogren och Joel Sjödelius hit! Tror att vi kommer träffa Paulina och Patrik Väyrynen en sväng också:) Dessa veckor kommer bli så otroligt roliga, ser verkligen fram emot våra besök! Från början var jag lite skeptisk till att ALLA skulle vallfärda till denna pilgrimsort, men nu är jag bara possitiv. Det är skönt med lite avbrott i vardagen. Min familj är de enda som inte kommer. Många verkar tro att jag är ledsen över detta, men jag sa innan jag åkte att jag inte ville att de skulle komma. Så no worries, jag har inte hemlängtan, jag jag träffar dem ju snart igen. Älskar min stora familj av hela mitt hjärta, det ska ni veta!


Kommentarer
Postat av: Lena

Läste just några gamla inlägg du skrivit, du undrar vem som skickade Nalle Puh tidningen?? Hur fick du tag på den??Den var till Erika på hemresan! Man kan inte bara ta andras grejor o KAKOR Elin!! Var nu en snäll flicka Kram Lena

2010-03-24 @ 22:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0