Who's the chef now!

När man känner att man vill ta med sig maten in på toan för att de är för god för att lämna, då måste man verkligen ha lyckats! Så fantastiskt god köttfärssås jag gjorde igår är nog svår att slå, så min tanke är att fasta tills vi åker hem så att vårt sista mål mat är ett gott och lyckligt minne. Ordet fasta kanske är fel eftersom huvudsyftet är något annat, så svält och späka sig tycker Word att jag ska använda istället. Skit samma, det jag vill säga är att det blev gott och att alla mina tidigare misslyckanden i köket nu är förlåtna (av mig själv i alla fall).

 

PillerSara har nu fått mer medicin att proppa i sig så hon ska bli frisk. Hon skulle säker bli frisk bara genom att titta på pillren, så mycket älskar hon medicin.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0